fbpx

יום הולדת נסיכות ואבירים

יום הולדת אבירים ונסיכות

רוצה להיות נסיכה/אביר? נציל יחד את הממלכה הקסומה בהפעלה סוחפת מהאגדות

הפעלה קסומה לאירוע חלומי, תנועתית ומקפיצה מלאה במשימות ומשחקים שכל החברים אוהבים ומשתתפים                                                                      וכמובן ילדי היומולדת במרכז ובעננים!

מגוון רחב של אביזרים ומשימות המתאימות לבנים ולבנות ולגיל החוגגים                                                                                                                                    מצנח ממותג, בריכת כדורים, חישוקים, מסלולי מכשולים, מקלות מקצב, בלונים בצורות, בועות סבון ועוד הרבה הפתעות.

הפעלה מרתקת לבנים ולבנות עם סיפור רקע מהאגדות על נסיכה יפה ומקסימה החיה בארמון מפואר ולצידה עומד אביר חזק וגיבור על סוס לבן , יום הולדת לילדה או ילד שרוצים להפוך למלכותיים באירוע נוצץ של פעם בשנה! עד שכל החברים מגיעים יהיה קרנבל ריקודים סוחף עם קעקועי נצנצים וחלוקת גלימות ממותגות לכל הילדים

 בהמשך נקבל את הנסיכה הקסומה שלנו או האביר האמיץ בכניסה מרשימה ומיוחדת שתראה לכולם למי יש יום הולדת. ההפעלה מלאה במשימות ומשחקים שכל הילדים אוהבים ומשתתפים, עם אביזרים מתאימים לגיל הילדים- חישוקים, מסלול מכשולים, מצנח, בריכות כדורים ועוד.. כשנעבור את כל המשימות הקשות בהצלחה נסיכת היום הולדת או האביר האמיץ יקבלו שרביט קסמים מבלונים ובעזרתו יחלקו בלונים בצורות לכל החברים בממלכה ויפוצצו יחדיו את כל הבועות הקסומות. טקס עוגה מרשים וברכות לילד היום הולדת ובסיום ההפעלה חלוקת מתנות לכל נסיכה או אביר שהגיע למסיבה.

הפעלה מושקעת הכוללת:

מעוניינים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

גלילה למעלה

סנן לפי נושא

Open chat
היי צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?